پرده برقي پرده برقي .

پرده برقي

پرده برقي

با پيشرفت روزافزون تكنولوژي به طور مداوم شاهد ظهور فناوري هاي جديد در عرصه هاي گوناگون زندگي هستيم.صنايع ساختماني نيز از اين قاعده مستثني نبوده اند و در واقع تكنولوژي با سرعتي قابل توجه و در راستاي نياز ساكنان ساختمان ها پاي به ميدان نهاده است.

يكي از مصاديق اين فناوري ها، موضوع اتوماسيون و هوشمندسازي ساختمان است.

تصور خانه اي كه پرده هاي آن در صورت وجود تابيدن نور خورشيد به طور اتوماتيك بسته شده و در صورت عدم وجود نور خورشيد باز شده و يا در صورت عدم حضور ساكنين در منزل تمام پرده ها با يك كليد بسته شده تا خانه از ديد اطرافيان محفوظ بماند و يا كنترل آن توسط گوشي موبايل انجام شود ديگر دور از باور و دور از دسترس نخواهد بود.

امروزه استفاده از انرژي خورشيد در تمامي نقاط دنيا به عنوان يك انرژي پاك و جايگزيني مناسب براي سوخت هاي فسيلي مطرح است. برابر نظر كارشناسان بهترين شيوه برخاستن از خواب ، بيدار شدن با كمك نور مستقيم خورشيد است.

سيستم كنترل هوشمند پرده برقي ها مي تواند در هر ساعت كه شما تمايل به برخاستن از خواب داشته باشيد، همزمان با باز نمودن آرام پرده ها و پخش موسيقي ملايم صبحگاهي ، به آرامي شما را آماده بيدار شدن و لذت بردن از روزي پر انرژي نمايد.

همچنين در صورت تمايل به استفاده از نور خورشيد در طول روز ميتوانيد سيستم را برنامه ريزي نماييد تا از آغاز روز پرده ها باز و با غروب خورشيد به صورت خودكار بسته شود. بدين ترتيب ضمن استفاده از نور و انرژي خورشيد در طول روز، در ساعات تاريكي نيز با بسته شدن پرده ها داخل ساختمان محفوظ خواهد ماند.

شايان توجه است كه اعمال فشار يكنواخت و از جهت مناسب به پرده ، باعث طول عمر بيشتر آن شده و سبب مي شود پرده برقي ها در اثر مرور زمان شكل و حالت اصلي خود را از دست ندهند.

ضمناً در هر لحظه باز يا بسته نمودن پرده برقي ها ، بوسيله ريموت كنترل ، كليدهاي دستي و يا در صورت وصل به سيستم هوشمند با گوشي موبايل،تبلت،كليدهاي هوشمند و بيرون از منزل با پيامك ممكن خواهد بود.

آدرس وب سايت: http://www.irancurtain.ir


برچسب: پرده برقي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۵:۱۸ توسط:پرده برقي موضوع: